04 mars 2012

Lavkarbo på restaurant + date



I går kveld var vi så heldige å ha barnevakt! Det er ikke så ofte vi har det siden all familie bor langt unna.  Men jeg innså forrige helg at det var på tide å pleie forholdet litt så da skaffet jeg barnevakt og overrasket min kjære med å invitete ham med på en date i går.

Vi spiste på Provianten i Mandal, og jeg var spent på om de serverte noe som kunne ligne på lavkarbomat. Jeg var ikke så veldig sulten så jeg bestilte fiskesuppe. (I følge menyen besto den av sjømat, fløte, grønnsaker, urter og krydder. So good enough for me!)

Det er virkelig den beste fiskesuppen jeg har smakt! Så bor du i området, eller skal hit på ferie i sommer - test den gjerne ut! (Skulle bare husket å ta bilde før jeg hadde rukket å begynne å spise.. jaja)

Mobilbilde

Noen som foresten vet hvor våren tok veien? Her snør det... hmfr.....

1 kommentar:

Elin sa...

Så hyggelig med alene tid med kjæresten (god date), og god mat ute på Provianten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...