20 juni 2011

Lille gullet

15 kommentarer:

N sa...

Åååååwwwwwhhhhh :´)
Herlig! Snufs!

Fragola sa...

Tenk at de har vært så små :-)
Helt herlig :-)

Une sa...

Rørende nydelig.

Sara sa...

Åå - fine små babyføtter.. Kos deg!

Synsegulla sa...

Gratulerer så masse! Du må kose deg sammen med familien nå og ta deg god tid til å bli kjent med den lille. :)

Tine sa...

Vidunderlig!!

www.supermatforbarn.blogg.no sa...

Lille vidunder. Klump i halsen igjen....

Helen sa...

:) Ja nå koser jeg meg virkelig! Merker jeg koser meg mer med nyfødt-stadiet denne gangen - kanskje fordi jeg vet hvor fort det er over. :)

Anonym sa...

Jeg har vært innom flere gang er løpet av de siste dagene eller timene for å sjekke om det har kommet bilder av nurket. Såååå søte føtter.
Jeg er litt døgnvill. Jeg følger med på Hurtigruten minutt for minutt og det blir veldig sene kvelder (tidlig morgen)

Mariann sa...

Herlighet. Såååå nyyyydelig. Gratulerer, gratulerer... Kjenner jeg gleder meg nå, 11 uker to go :-)
KLEM

Khi sa...

Søte små tottelotta :-D

Helen sa...

Takk alle sammen!

Mariann - nå har du mye å glede deg til! :) Lykke til med resten av svangerskapet!

Lev Livet Lett Lokki sa...

GRATULERER med den lille!!
For et vakkert bilde!!
Godt å høre at fødselen gikk greit, men som du sier - en skal ikke se bort fra at et sundt kosthold påvirker det også :)) Mange goder av det!!
Nyt dagene og kos deg, fint at formen din er bra!
Ønsker alt godt videre for Lille Gullet :))
GOD SOMMER!!!

Varm klem fra Lokki

Anita sa...

Så nydelig bilde! Gratulerer så mye og nyt tiden.

Melusine sa...

Gratulerer!
For et nydelig bilde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...