20 mai 2011

Helg - og tungen og ansiktet! :)

Jeg ville bare ønske dere en god helg, og geleide dere i retning bloggen Kropp i balanse. Visste du at man kan til en viss grad se på tungen og ansiktet hvordan de indre organene har det? Noen som så Gillian McKeith på TV? Hun som sjekket tungen til folk (og avføringen...) fordi dette gav en indikasjon på hvordan kroppen hadde det på insiden. Jeg syns jo sånt er utrolig interessant! Vi er jo en kropp som henger sammen - selfølgelig vil det vise på utsiden hvordan det står til på insiden! Det vil jo ikke gi hele bildet - men kan absolutt gi en indikasjon!



Så jeg anbefaler herved:

Tungen, et kikkhull inn i kroppen
Mer tungeanalyse

Ditt gode ansikt lyver aldri

Blir nok ikke så mye blogging på meg i helgen da vi skal ha overnattingsbesøk. Så jeg ønsker dere herved en fin helg alle sammen! :)


Bildet fant jeg her

3 kommentarer:

Une sa...

GOD helg :-)

Anonym sa...

Så flott at du henviser til min blogg. :-) tusen takk og god helg til deg.

Lille Hvitløk sa...

Spennende, har hatt lyst til å finne ut mer om tungeanalyse lenge. Kos deg i helga, håper det er finvær der du er :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...