05 mai 2011

Blogganbefaliger, del 2

Her kommer del 2 av min lille serie om blogger jeg anbefaler. Del 1 kan du lese her. Jeg finner stadig nye og inspirerende blogger, så mulig det kommer en del 3 etterhvert.


En blogg om hele mennesket: Livsstrategi


Her følger jeg Tone som for 4 mnd siden la om kostholdet, og lykkes med det! Hun skal nå legge ut mange konkrete tips og oppskrifter framover som har hjulpet henne de siste 4 mnd. Jeg gleder meg til mye god lesning framover!


En kjernesunn blogg: Smaken av kokos


Her får du mange flotte oppskrifter både på mat og tips til gode skjønnhetsprodukter! Verd en titt!


Kostholdsendring for hele familien: Forandringens vei


Dette er bloggen om en hel families kostomlegging. De testet et kosthold uten melk, sukker og gluten i 1 mnd. Så testet de disse matavarene igjen for å se hvordan kroppene reagerte.


Matallergier og dehydrator: Unes mat


Pga matallergier i Unes famlilie ble de tvunget til å foreta mange kostholdsendringer. Det viste seg å være positivt for hele familien! Her finner du mange gode oppskrifter. Une har også fått seg dehydrator, og tryller fram de lekreste retter i den. :)

Vil også anbefale deg å kikke i listen min nede til høyre - "Blogger jeg leser". Klikk på "Vis alle" for å se hele listen. Her er det mange som fortjener omtale, men ta gjerne en titt selv. :)

4 kommentarer:

Lille Hvitløk sa...

Kjekt med linker! Takk for at du deler de :)

Ida sa...

Så spennende, her var det en del jeg ikke har vært innom før. Takk for linkene! :-)

ninabakke sa...

Takk for at du deler :)

Tone sa...

Næmmen.... Så koselig at du nevner oss! Det setter jeg virkelig stor pris på :) Henter masse inspirasjon her inne hos deg og håper jeg kan gi litt tilbake!!! Tusen takk for fine ord Helen :) Veldig glad i bloggene du anbefaler jeg også!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...