15 desember 2011

Hotellfrokost som metter lenge!

PS - de to eggene spiste jeg ikke til frokost, men pakket
dem inn i en serviett sammen med smøret og saltet og spiste dem på
flyplassen mens jeg ventet på flyet hjem! :)

Når man ikke kan bestemme selv når man skal spise lunch, for eksempel på et kurs eller heldagsmøte, er det ekstra viktig å spise en god og mettende frokost. Da er man sikret at man holder seg god og mett til neste måltid. Og denne strategien holdt meg på trygg avstand fra pepperkakene og gløggen som sto utenfor møterommet. Jeg unnet meg dog et par nektariner. Å spise litt sesongfrukt syns jeg er helt greit med mindre man spiser den strengeste formen for lavkarbo. :)

De fleste hoteller serverer egg og bacon til frokost, så det er min favoritt. Jeg spiser nesten aldri bacon ellers (bortsett fra snurret rundt kyllingfileer, eller på fiskegrateng en sjelden gang) men jeg synes det er godt å unne seg det når jeg er på hotell. Ellers så serverer de også ofte kokte egg, oppskårne grønnsaker, kjøttpålegg i forsjkellige varianter og smør eller majones. Er du heldig finner du fløte til kaffen også. :)

Hva spiser du til frokost på hotell?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...