01 november 2011

Naturlig mat! Og Bounty..

Nå har jeg sett på alle klippene fra gårsdagens God morgen Norge med Cecilie Theiste-Bratli. Hun har skrevet bakeboken "Fristende lavkarbo" som kommer ut nå veldig snart. Cecilie gjorde en flott figur og snakket varmt om å sukrin, mandelmel og kokosmel.

Hun laget blant annet Bounty i studio. Oppskriften hennes er den jeg har brukt herNam nam, de er kjempegode!! Et tips Cecilie delte var at man kan farge fyllet med konditorfarge. Det er jo et kjempegodt tips til feks barnebursdager eller påske!

Sukkerfri bounty


Det jeg likte best med innslagene på God morgen Norge var at Cecilie fikk så godt fram det med viktigheten av naturlig mat! Hun fokuserte mer på det enn på lavkarbo - noe jeg syns var kjempebra! Naturlig mat er det beste for alle mennesker. Streng lavkarbo er det derimot bare noen av oss (inkl meg selv) som har behov for.

Abonnerer du på TV 2 Sumo kan du gå inn og finne mandagens God morgen Norge under fanen "nyheter". TV2 sumo finner du her.

Oppdatering - nå er det også tilgjengelig på YouTube.






9 kommentarer:

lovelyliller.com sa...

fikk desverre ikke sett det,men har fulgt bloggen hennes en stund :)

Fragola sa...

Åh, nå fikk jeg lyst til å lage bounty igjen. Tror jeg lager en stoooor ladning før jul :-)
Kjære vene, det er snart jul igjen.....tiden flyr!
:-)
Ønsker deg en herlig kveld

Elin sa...

Er enig med deg i det du skriver. Bedre å fokusere på det naturlige. Jeg likte mamma og datter sammen. De var så skjønne <3

Helen sa...

Jas mor og datter var kjempefine :) Og så flinke foran kameraer.

Og ja - det er jul snart. Jeg har begynt å samle på oppskrifter! Min første sukkerfrie jul coming up..... :)

Havfruen sa...

Takk for kommentar hos meg:)
Dette så jo knallgodt ut....men jeg merker at lysten på søtt, er betydlig mindre etter jeg kom over på lavkarbo. Enda det er bare 1,5 uke sien jeg la om kostholdet. Utrolig mange fine oppskrifter å finne rundt omkring. Jeg har lyst på ost og kjeks en helg....der må jeg lete etter en god kjekse.
Ha en fin onsdag:)

Cecilie sa...

Neimen søte du! Tuuuusen takk :) Så fine ord!!

Helen sa...

Bare hyggelig Cecilie - det er vel fortjent :)

Roser og Patina sa...

Disse laget jeg i helga. Ble Kjempegode:)

Helen sa...

Så bra at du likte dem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...