16 juli 2011

Lavkarboiskrem på 3 minutter!



Denne oppskriften på bringebæris er veldig lik den her, men smaker så godt at jeg ville dele denne også! Fant oppskriften her.

Til 4 porsjoner:
  • 300 gram frosne bringebær
  • 3 dl kremfløte / kokosmelk
  • 2 toppede ss sukrin
Blend i foodprosessor til en jevn masse. Serveres med en gang.

4,6 kh per persjon

Denne kan også med fordel fryses i et par timer før servering. Det er jo genialt om man ønsker å lage den på forhånd når den skal serveres til gjester. (Jeg har ikke testet å la den ligge i fryseren lenger enn 2 timer, så vet ikke hvor hard den blir da. Si gjerne i fra hvis du tester det! :)


6 kommentarer:

Ida sa...

Mmm, den oppskriften lurte jeg på om jeg skulle lage tidligere i dag! Kanskje det er et tegn at du la den ut, haha, synd jeg allerede har melkefri is i fryseren! Det ser veldig godt ut i alle fall!

lovelyliller.com sa...

Hærlig! så j kjempegod ut :D

Tine sa...

Nam deilig. Jeg går og vurderer ismaskin... har du hørt om en god en?

Helen sa...

Nei, er usikker på hvilke som er best. Syns egentlig utvalget er litt dårlig i Norge? Virker som at det er mer vanlig at folk har ismaskin i feks USA..

Anna Brandsdal sa...

Dette så spennende ut. Skal testes før sommeren er over.

christine sa...

NAM! Dette blir ukens fredagskos :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...