13 april 2011

iHerb har fått inn kakaosmør :)


Jeg har ventet og ventet på at iherb skulle få denne inn igjen. Fikk epost nå om at det var kommet inn og iiilte til nettbutikken for å sikre meg et eksemplar!


Regner med å bruke opp siste rest av kakaosmøret jeg har i helgen (skal teste Janickes sjokoladeoppskrift), så det var ikke et sekund for tidlig! Vel.. litt ventetid blir det jo før det kommer i posten, men det gjør ikke noe. :)



Jeg så foresten på FBI på NRK nett-TV nå, som handlet om at Norge har lite utvalg og dyre priser i matbutikkene. (Sverige har feks dobbelt så stort utvalg). Er det rart vi handler på iHerb sier nå bare jeg! Jeg kjøper nå det meste av nøtter, kjerner, mel, krydder, te mm derifra. Har også begynt å kjøpe såpe og kremer o.l. Og er kjempefornøyd! De pakker jo produktene så fint i hver sin pose, pakkene kommer alltid på tiden, og produktene er supre - og det samme er prisene. Jeg elsker netthandel!! :D

8 kommentarer:

Sara sa...

Eg bestilte kakaosmør frå Gojiking for ei veke sidan og håpar den snart kjem. Er så klar for å lage meir sjokolade! Takk for iHerb-tips!

Veronica sa...

Jeg har helt mista respekt for helsekost her i landet - mye av det jeg har endten kjøpt i norge først eller så sett i butikken etter å ha handlet på nett koster jo fort TRE ganger så mye i norge. HVOR går alle pengene? Noen tjener altfor mye penger på dette her et sted. At man vil ha en liten inntjening er en ting - men jeg synes det ser ut som ran på mange produkter.

Skal til Sverige i påsken og gleder meg ikke mindre av at det bekreftes det jeg lenge har følt - at det ER mer forskjellig der!! MEN, jeg tenker også at det er ganske mange flere folk i Sverige. De "små" produktene selger jo fortsatt ganske bra. Mange ferdigprodukter som forsvinner fra Norge selges der i mange år - tydeligvis pga den lille andelen som kjøper dem er så mye større der.

Carita sa...

Aha, får se om det er inne på Iherb når jeg har penger på konto :)

Mariann sa...

Jeg har kakaosmør, men manglet kokosoljen for å komme igang, men det er nå bestilt og jeg håper jeg snart kan få testet sjokolademekking :)
Utvalget og prisene her til lands er helt bak mål, håper snart det skjer noe drastisk!!

Ønsker deg en herlig dag i sola :)

Une sa...

Liker!!! Det er faktisk noe jeg trenger.

Løvinnen sa...

Ja endelig kom kakaofettet igjen! Herregud hvor lenge jeg har ventet!

Helen sa...

I know!!! Ukesvis!! Men verd å vente på selfølgelig :)

Helen sa...

Mariann - du trenger ikke kokosolje for å lage sjokolade - jeg syns faktisk det er enklere uten. (Men kokosoljen gir jo fin smak, så det er jo smak og behag hva man foretrekker)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...