28 mars 2012

Raw food i Kristiansand!



Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg fikk en nyhet på facebook om at det 10.mars ble åpnet en ny resturant i Kristiansand som serverer raw food, supermat med mere. SÅ MORO!

Har ikke vært der ennå (har ikke rukket det ennå på de 5 minuttene jeg har visst om at resturanten finnes...), men skriver et nytt innlegg så snart jeg har fått til et besøk!

Den heter "Til stede - mat og mer", og finnes i Markensgate 29 - for de som bor i området - eller skal hit på ferie i sommer.

Fra resturantens hjemmeside:
Et litet utvalg av hva vårt fokus kommer til å være:
Raw food, vegetarisk, vegan, sjømat, økologisk, lokal produsert,
fairtrade, sesongens råvarer, butikk, vitaminbar og kurser.
Hvor gøy er ikke det?? :)


Resturantens hjemmeside
Resturantens blogg

2 kommentarer:

Tine sa...

Heldig grisen Kristiansand. Orker nesten ikke se på hjemmesiden eller bloggen deres, så misunnelig er jeg. Kanskje vi må kjøre om sørlandet hjem fra Europaferie i sommer?
Takk for at du sprer sånn vidunderlig sladder!

Helen sa...

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...