06 april 2011

Billige og veldig praktiske matbokser!



Vi har lett etter gode matbokser en stund, men syns mange av de beste er veldig dyre. Men iHerb ble, igjen, redningen! Jeg ønsket meg en stor boks som kunne romme flere små, mens min mann ønsket seg en stor boks med innebygget kjøle-element. Vi fikk begge ønskene våre oppfylt!


Min matboks:
Fit and fresh, Lunch on the go
"Fit and Fresh, Lunch on the go" i 7 deler består av 1 stor boks, 2 små og kjøleelement. Kjøle-elementet kan enten festes inni lokket eller legges mellom maten i bunnen og de to boksene som legges oppå. Har testet dem med vann i - alle er vanntette. Boksene kan fryses, vaskes i oppvaskmaskin og brukes i mikrobølgeovn. Kjøleelementet derimot må håndvaskes. Ingen av delene inneholder giftige stoffer!

Sånn ser den ut med kjøleelementet i midten



Kjøle-elementetet kan også festet inni lokket

Pris er ca kr 62,- (7.83 dollar) og kan kjøpes her

Min manns boks:
Fit & Fresh, Salad Shaker
Fit and Fresh, Salat Shaker er en stor boks med dressing-dispenser og kjøle-element. Kjøle-elementet kan enten festes mellom lokk og dressing-dispenseren eller under selve dressing-dispenseren. (Hvis man ikke skal bruke dressing-dispenseren kan denne bare tas ut).

Her med dressing-dispenser og kjøle-element festet på undersiden
Denne er også vanntett, men dressing-dispenseren lekket litt vann når jeg testet. Så hvis man vil holde salaten "tørr" er nok det greieste å bruke den til "tjukke" dressinger. For min mann er ikke dette noe problem da han alltid blander olivenolje og balsamicoeddik i selve salaten.

Pris på denne er den samme:- ca kr 62,- (7.83 dollar) og kan kjøpes her.


Bestilte også te:


Og snille, snille iHerb gav meg en ekstra pakke te (hadde bestillt og betalt for bare 1) og sendte også med en smaksprøve på syltetøy: St. Dalfour, Red Raspberry & Pomegranate. Det er laget av 100% bær, og smaker kjempegodt! Hadde aldri trodd jeg skulle få en trang til å bestille syltetøy (av ALLE ting...) fra USA. Men denne skal jeg bestille! (Det inneholder frukt pectin. Hvis noen vet noe mer om det si gjerne i fra!) :)



Dette har virkelig vært en god iHerb-dag..... :D

Produktene kan skaffes hos www.iherb.com. Bruker du koden BIX900 første gang du bestiller fra iHerb får du 5 dollar i rabatt. :)
'

12 kommentarer:

Veronica sa...

Så utrolig bra bokser da!!

Pektin er det naturlige stivelsen i frukt og bær. Burde være trygt og er kanskje tilsatt ekstra, men bær og frukt inneholder det uansett. Jeg også fikk en sånn SUPERSØT smaksprøve!! Jeg har kjøpt stort glass i Sverige (uprøvd foreløpig!), og jeg føler jeg ser dem på Meny nå... så de er å få her også. Men klart billigere på iherb, får man jo tro.

Helen sa...

Takk for tips! Da skal jeg sjekke ut Meny først :)

ninabakke sa...

Åh, så fine :) Jeg trenger flere lunsjbokser, alle man finner i norge er så dyre... :)

Jeg fikk også sånn smaksprøve, gøy! :)

Janicke sa...

Takk for tips :-D Jeg har matboksdilla så jeg tror jeg må ha noen slike. Jeg kommer til å bestille det meste fra iHerb jeg nå...hehe har lovet min lillebror en stekepanne fra iHerb :-D

Pia sa...

Takk for matbokstips!

Ida sa...

Supre matbokser! :-)

Sara sa...

Så stilig at matboksane har kjøleelement ;)

Helen sa...

Ja gøy med innebygget element - spesielt nå når sommeren nørmer seg. Testet min boks for første gang i dag - elementet var nesten helt smeltet når lunchen kom, men var fremdeles kaldt - og det samme var maten. Jeg er veldig fornøyd! (Spesielt til den prisen!!) :)

Anonym sa...

Fruktpektin er det man bruker istedefor gelatin og pektin som er av animalsk opprinnelse!
For meg var det supert å finne ut at jeg kan bestille vegetar vennlig syltetøy på iherb! Flotte motbokser,må kanskje prøve disse selv:) Fine priser på de,som alltid med iherb.

Nicole sa...

Geniale matbokser! Tror kanskje jeg får bestille meg slike også :)

ninabakke sa...

Jeg har bestilt meg en av disse nå, bestiller sikkert den andre neste gang jeg bestiller fra iherb :D

Helen sa...

Håper du blir like fornøyd som meg! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...