06 august 2011

Dag 6, Atkins induksjon

I dag ble middagen inntatt på Ikea. Det gikk fint det. Jeg lot pastaen ligge igjen og spiste grønnsakene og kyllinglåret og fikk i tillegg litt italiensk salat fra mannens spare-rib-tallerken. :) (Men det ble dessverre de eneste grønnsakene jeg fikk i meg i dag (uff!)

Testet også en liten sjokoladekake (måtte ha noe å spise når min kjære ville lage seg pannekaker til kvelds...). Den ble god, men må finpusse på oppskriften før jeg legger den ut. Smaken ble god, men ikke konsistensen - ble litt gummiaktig. Så må øve meg litt til på å få til bakerverk med Xanthum gum. :) Men er veldig stolt av meg selv som lot pannekakene ligge... Det er nemlig noe av det beste jeg vet. :)





I dag rett før lunch fikk jeg en heidundranes hodepine! Jeg begynte å skjelve på hendene, var svimmel og slapp. Og siden vi skulle avgårde rett etter lunch tenkte jeg at sånn kan jeg ikke ha det resten av dagen! Så jeg spiste litt jordbær (m rømme på) - og symptomene forsvant! :) Men jeg kan forstå de som ikke orker mer lavkarbo etter en sånn opplevelse - for det er nokså ubehagelig. Men jordbær og sjokoladekake til stross - jeg kom ikke så langt over 20g kh som jeg hadde fryktet. :)


Frokost:
0,17 g kh
  • 1 egg
  • 60 g bacon

Lunch:
7,99 g kh

Middag:
7,37 g kh
  • 1 kyllingår (Ikea resturant)
  • italiensk salat
  • litt sukkererter

Snacks
7,23 g kh
  • hjemmesnekret sjokoladekake med glasur



Kvelds:
0 g kh
  • 100 g norvegia

Kaffe:
1,04 g kh
  • 3 ss kremfløte
  • 1,5 ts sukrin

Totalt:
  • 23,8 g kh 
  • 1977 kalorier

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...