25 juli 2012

Jeg er..

..takknemlig for:

  • livet
  • familien
  • små barn som kryper oppi senga tidlig på morgenen
  • en kopp kaffe - alene, eller sammen med en god venn
  • hjemmet vårt
  • en god bok
  • følelsen av jord mellom hendene
  • skogen
  • min kjære mann
  • gode naboer
  • et nyvasket hus
  • regnværsdager der man kan finne på ting inne med god samvittighet
  • Norge
  • god mat
  • sjeldne øyeblikk med stillhet, ro og ettertanke
  • alle de fine leserne av bloggen min :)
Kilde

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Tusen takk for fine ord og fine påminnelser for hverdagen!

Helen sa...

:)

Tine sa...

Takk! Burde hatt den der på veggen :) Nå har jeg ikke ferie som unnskyldning for å blåse i kostholdet lenger, så nå skal jeg tråle bloggen din etter motivasjon til å gå i gang med hyperlavkarbo igjen.
Målet er å "bli sånn", sånn at jeg ikke er på galeien igjen så snart jeg forlater hjemmets lune rede.

Helen sa...

Det er mitt mål også! :) Dette skal vi klare!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...