19 mars 2012

Dag 1

Kilde

Dette spiste jeg i dag:


Frokost - 2 egg m 2 ts meierismør

Lunch - 2 lavkarboknekkebrød med 2 egg og 1,5 ss majones, 10 mandler

Middag - 3 egg, 100 g bacon, 40 g salat

Snacks - 35 g penaøtter

Drikke - 3 kopper kaffe med kremfløte og litt sukrin, MASSE vann, 2 kopper te


Litt mye egg sier du?`Kan ikke skjønne det.... ;) 

Litt dårlig planlegging gjorde at det ble egg og bacon m salat til middag.. Men - når det først ble egg i hvert måltid så må jeg jo si at det er ingenting som metter så godt som egg! Et vidundermiddel mot søtsug! :) Men for å gjøre Atkins glad må jeg spise mer grønnsaker og mindre nøtter. Har ellers vært mett, ikke hatt hodepine, men hatt masser av energi! Og er dermed helt i rute sammenlignet med de to andre gangene jeg testet ut Atkins induksjon. :)

Som du ser under så fikk jeg i meg det meste av næringstoffene jeg trenger på tross av lite grønnsaker. :) (Egg er veldig næringsrikt..)



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...