28 februar 2012

8 dollar i rabatt - 2 dager igjen!



Har du ikke har handlet på iherb før kan du nå få 8 dollar i rabatt om du bestilller i dag eller i morgen. Iherb er en populær amerikansk nettbutikk der prisene er mye lavere enn på helsekost - selv når man tar med porto. Jeg bestiller noe derifra ofte og har aldri opplevd problemer. Har alltid fått gode produkter og god service!

Hvis jeg kan anbefale noen produkter så vil jeg nevne

Lurer du på hva noe heter på engelsk? Bruk denne

Koden BIX900 gir deg 8 dollar i rabatt, og gjør at jeg får litt rabatt på fremtidige bestillinger. Når du har bestillt får du din egen kode du kan gi videre. (Noe jeg anbefaler å gjøre! Jeg har ikke vært blant dem som har reklamert mye for min kode, men jeg bestiller nå minst 1 gratis pakke per mnd fordi andre har brukt koden min. Og til de av dere som har gjort det - TUSEN TAKK <3 )

NB - hold deg under 200,- per pakke så unngår du toll. Holder du pakken under 1800 gram i tillegg får du billigste porto (ca kr 34,- per nå). (PS - du kan fint bestille flere pakker rett etter hverandre, - de slår ikke sammen innholdet til èn pakke men pakker dem separat sånn som du bestiller dem)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...