30 november 2011

Sent ute med å skaffe julekalender?

Kilde

Her finner du noen gode tips til en litt annerledes julekalender. Bloggen "Hjem og familie" er også min blogg. Jeg startet den  opp tidligere i høst fordi jeg ønsket å ha en blogg der jeg kunne putte innlegg som ikke har med kosthold å gjøre. Men Kjernesunn Nordkvinne forblir hovedbloggen min.

Ellers så fikk vi med oss julegrantenning på søndag - sånn på nære nippet! Strømmen som hadde vært borte i et par timer kom tilbake 3 min før lysene på treet skulle tennes. 2-åringen syns det hele var en festlig begivenhet - fra påkledning i lyset fra et stearinlys til lysene på treet ble tent. Vi ble med på en runde med julesanger og gang rundt treet før vi gikk gjennom storm og blest hjem igjen. Advent er skikkelig koselig syns jeg- både med og uten strøm! :)

Kilde

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...